אנחנו גם פה

יום הולדת לאבא

יום הולדת לאבא

הגיע הרגע בו מצאתי עצמי יושב מול המחשב, כל עולם האינטרנט פרוס לרגלי ואני מחפש פעילות או רעיון שיתאים ליום הולדת לאבא. האינטרנט כהרגלו שופך עלייך קילוגרמים של מידע זמין אודות סדנאות אלתור, הפעלות מקוריות שעוד לא נצפו בשום מקום, אטרקציות לבביות וגם כאלו שיכולות להפוך את יום ההולדת של אבא ליום ההולדת האחרון ועוד שלל מיני מקומות, משחקים, רעיונות דעות ובקרות. מהיכן להתחיל?

אמא - מקור לרעיונות

כמו כל שלב בחיי ברגע שאני מבולבל אני פונה לאשתי, מכיוון שבאותו היום אשתי לא היתה זמינה עברתי לאמא. ;מיד קבלתי תשובה קצרה וברורה: "עוד פעם יום הולדת , אני לא רוצה שום חלק בזה, אני אורחת, תשברו את הראש לבד, מספיק איתו אני שוברת כל יום את הראש מחדש מה להכין לו לאכול" אז חזרתי לאשתי. שוב פעם היא לא היתה זמינה.
בפעם הראשונה נאלצתי להתמודד עם האחריות הזו של להרים ולארגן אירוע של חגיגת יום הולדת לבד. הידיעה הזו החלישה אותי ושלחה אותי לגינה למנוחה קלה על הנדנדה.

איך לחגוג?

בוא רגע נחשוב על אבא, מה הוא אוהב לעשות, איך הוא אוהב לחגוג? הוא אוהב ריקודים? לשתות? ובכלל מה התחביבים של אבא?
התוצאה היתה קצת בעייתית: אוהב לראות טלוויזיה.
בסדר, אמרתי לעצמי, אז נקודות הפתיחה קצת קשה אבל אני חייב להתעלות על עצמי, להיות מקורי ולמצוא משהוא שיכול לעניין את אבא לכבוד יום ההולדת שלו. שוב פעם הלכתי לגינה לנוח כשאני ממולל בראשי את התכניות שאבא אוהב לראות. תוכנית אחת בגרסאות שונות חזרה על עצמה – חידונים ושעשועי טלוויזיה. בינגו ! מצאתי את התשובה

טריוויה אישית – משחק ליום ההולדת של אבא

מבלי להתמהמה הזמנתי את טריוויה אישית, חיברתי שאלות, כתבתי תשובות השקעתי את כל כולי (פשוט הושבתי את אמא ועשתי לי חקירה צולבת). ערב יום ההולדת ואני מחוייך מצד לצד, האורחים, בני משפחה יקרים עדיין לא מוכנים להפתעה, אחרי אכילת הוגה מתחילים לשבת בשיעמום בגינה, לגלוש טלפונים החכמים שלהם: ואז פתאום הם מקבלים הודעה ממני, בנייד. לוחצים על הקישור והופ! בואו נראה כמה אתם באמת מכירים את אבא. כל השאלות שכתבתי הופיעו להם בצורת משחק טריוויה בנייד שלהם. הצלחה עצומה
אשתי באה וטפחה על כתפי, "ומה תכין ליום ההולדת שלי?" שאלה "תני לי רגע לצאת לגינה לנוח, אולי יבוא משהוא" הגיע התשובה.

עוד רעיונות למשחקים