אנחנו גם פה

מתנה אישית מקורית לכל בעת

מתנה אישית מקורית

טוב, אנחנו כל הזמן מחפשים אחרי המתנה הפשוטה והמיוחדת, רובנו מסתובבים באותם אתרים ומעברים את אותם הרעיונות. ויחד עם זאת, מבליח לפעמים איזשהו רעיון למתנה שמדליק אותך, ורגע לפני שהמתנה הופכת לנחלת הכלל, רגע לפני שלאנשים קצת נמאס ממנה, אנו מגישים לכם את הרעיון המנצח (לפי דעתנו) למתנה מקורית.

מתנה - תמונה של גלי קול מעוצבת

הופכים מילים לתמונה מעוצבת

חישבו רגע, אם הייתם יכולים לתת מילה, משפט, מסר בתור מתנה לחברים, אהובים, לגננת בגן או לקולגה לעבודה. אבל איך אפשר לתת מילה? איך מחזיקים את זה? אז הנה הרעיון: אתם מקליטים את המילה החשובה לכם, את המשפט שנוגע ללב שלכם, ובעזרת הסטודיו המקוון, אתם מעצבים את גלי הקול של עצמכם. כן, מה ששמעתם. הצג מראה לכם בתחילה את גלי הקול שלכם כמו שאנו רגילים לראות, ולאחר מכן, נפתחות לכם אפשרויות עיצוב שונות, שהדרך הכי נחמדה ללמוד להשתמש בהם זה פשוט לשחק איתם.

התוצאה - תמונה אישית

תמונה לסלון, לבית לחדר של הילדים, עם המשפט שלך, המסר שלך מעוצב ומותאם לפי ראות עינך. השירות מאפשר הורדה בחינם של התמונה באיכות לא גבוהה וגובה תשלום לתמונה באיכות הדפסה.

תהנו!

למי אפשר לתת את המתנה?

זו כבר באמת פסקה מיותרת, אבל אם אתם מתעקשים: לחבר טוב, לבת משפחה, לאיש מהמכולת, לחדר של תינוק שזה עתה נולד וגם לאיש או אישה מיוחדים. לעצמכם.

אז איפה אני אני עושה את זה?

ZigArt.net זהו האתר, שם תוכלו להכנס לסטודיו ולייצר את התמונה. בהצלחה!

עוד רעיונות למשחקים