אנחנו גם פה

ערב צוות – רעיונות למשחקים סביב שולחן

רעיונות לפעילות של ערב צוות

אז יש לכם ערב צוות קטן, זה לא יום גיבוש שצריך להזמין חברה חיצונית להפעלות, סך הכל, אתם חבורה לא גדולה שתכננה ללכת לשבת במסעדה לאכול טוב ולהתגבש עם עצמכם: קצת קשקושים על העבודה, על הלקוחות קצת עניינים אישיים. ובכל זאת צריך תוכנית אמנותית, צריך עניין לערב והפתרון: משחקי חברה קלילים. אז אספנו בשבילכם 5 משחקים שאפשר לשחק סביב שולחן, משחקים שמתאימים לקבוצה קטנה של משתתפים ובכך להעביר את הזמן בכיף.

משחק טלפתי- חשובים אותו הדבר

מתחלקים לשני קבוצות (רצוי שישבו זה מול זה בשולחן). המארגן מכין מבעוד מועד מספר נושאים להקראה (אופנה, פוליטיקה, שמות ידוענים, משחקי ילדות וכדומה). כעת כל משתתף מקבל דף עם עט. המארגן מקריא קטגוריה וכל אחד או אחת צריכים לכתוב את שני המילים הראשונות שעולות במוחו הקודח. לאחר שרשמו בודקים את התוצאות. אם באותו קבוצה שניים או יותר מהמשתתפים רשמו את אותה המילה – הקבוצה אליה שייכים קיבלה נקודה. ואז עוברים לנושא הבא ושוב אותו תהליך. הקבוצה המנצחת כמובן היא זו שצברה את הניקוד הכי גבוה.

קרע את הצורה

משחק שעובד על המוטוריקה העדינה. כל משתתף או משתתפת מקבלים מפית נייר פשוטה. מארגן המשחק מקריא שם של צורה הנדסית. על כל משתתף לקרוע את מפית הנייר (רק בידיים בלי מספרים או סכין) הכי מדויק שאפשר לצורה שהתבקש. המארגן מחליט מי קרע הכי מדויק. שלב קשה יותר של המשחק לבקש לקרוע צורות מורכבות כמו: מכונית, בית וכדומה.

לצייר בל להציץ

המשחק הבא לקוח מתרגיל של חוג ציור.  במרכז השולחן מניחים חפץ, זה יכול להיות תפוח, מזלג או כל דבר אחר נגיש וזמין. כל משתתף מקבל דף וכלי כתיבה. המשימה: לצייר את החפץ מבלי להסתכל על הדף ומבלי להרים את העיפרון מהדף. המארגן שומר שהשחקנים לא מציצים. התוצאות שמתקבלות משעשעות למדי.

כמה זמן זה?

משחק משעשע שבודק את יכולת הרגשיות לזמן של השחקנים. מארגן המשחק מבקש מכולם לעצום עיניים ומכריז: "מתחילים" ומייד מפעיל שעון עצר. על המתמודדים לצעוק "עכשיו!" ופוקח את עיניו כאשר לפי דעתם עברה בדיוק דקה מרגע הכרזתו של המארגן. מנצח מי שהיה הכי קרוב לזמן האמיתי בו עברה דקה.

תחרות קליעה לכוס

משחק פשוט הבוחן את יכולת הקליעה שלכם. שמים כוס ריקה בסוף שהשולחן. כל משתתף מקבל כדור קטן עשוי מנייר של מפחת מגולגלת. המטרה לקלוע לכוס. אפשר לתבל את המשחק כך שמי שפספס צריך לספר משהו אישי עליו או כל דבר אחר כיד הדמיון הטובה עליכם.

משחק בונוס: טריוויה אישית

המשחק של האתר. משחק שתמיד מצליח להפתיע את כולם. תשקיעו זמן, כיתבו שאלות על חברי הקבוצה. הזמינו את משחק טריוויה אישית. וכך תצליחו להפתיע את חברי הקבוצה שלכם במשחק שעדיין לא שיחקו ומדבר בדיוק עליהם.

עוד רעיונות למשחקים