אנחנו גם פה

משחקים למסיבת רווקות

מסיבת רווקות – מה נשחק?

מחפשים כל הזמן רעיונות מקוריים למשחקי מסיבת רווקות. כאן תוכלו למצוא שלוש רעיונות שמתאימות למסיבה שלכם. המשחקים דורשים השקעה קטנה אבל נותנים תמורה הולמת בצורת צחוק והנאה. במשחקי מסיבת רווקות חשוב שמארגנת האירוע תכיר את רוב המשתתפות מכיוון  שרמת הפתיחות של הקבוצה משפיעה על הצלחת המשחקים.

משחק הנשיקות

משחק הנשיקות מחפשים ברחבי האינטרנט תמונה חינמית של גבר בנוי לתלפיות, רצוי בבגדים מינימליים. תולים את התמונה על הקיר. כל משתתפות האירוע עומדות בטור מול התמונה. כמובן שהכלה עומדת בראש הטור. מארגנת האירוע מכסה את עיני הכלה ומורחת את שפתיה בליפסטיק אדום. לאחר מכן מסובבת אותה 3 פעמים במקום ומבקשת ממנה לצעוד ישר ולנשק את שפתי הגבר בתמונה. עקב הסחרור וחוסר הראיה יוצא הרבה פעמים שהכלה מפספסת את שפתי הגבר וחותם נשיקתה מוטבע דווקא במקום אחר בגופו שלו הגבר... לאחר הכלה כל משתתפות האירוע עוברות את אותו התהליך. מיותר לציין שאין כאן תחרות רק הנאה מהתוצאות.

נא לשתות

משחק שאלות קח דף, חתוך אותו לפתקים. על כל פתק כתוב שאלה:
  • נא לשתות אם את לובשת אדום
  • נא לשתות אם את יודעת לנגן על פסנתר
  • נא לשתות אם את נשואה
  • נא לשתות אם השם שלך מתחיל באות א'
  • נא לשתות אם את נהנית במסיבה
וכמובן כתבו עוד ועוד שאלות כיד הדמיון הטובה עליכן. כעת קפלו את הפתקים והניחו את כולם בקערה. במהלך הערב הסתובב בין הבנות, והציעו להן לבחור פתק. על המשתתפת לפתוח את הפתק ולענות על השאלה. אם התשובה היא חיובית. הבחורה צריכה לשתות (רצוי כוס אלכוהול הגונה) כמובן יש לשים לב שלא מגיעים למצב שיכרות מוחלט כדי שבכל זאת החברה תזכור משהו ממסיבת הרווקות.

משחק שאלות בשינוי קטן

מסטיק ישנם הרבה משחקי שאלות למסיבת רווקות: משווים תשובות בין החתן לכלה, הכלה צריכה לזהות את מהן תמונות של אברי גוף של בעלה לעתיד ומה תמונות של גברים אחרים וכן הלאה. בדרך כלל במשחקים כאלו   כאשר הכלה אינה יודעת את התשובה היא צריכה לשתות כוסית קטנה. אבל יש גבול לכמה אדם יכול לשתות וכלות לפעמים נוטות לטעות הרבה. (נקווה שלא  בחירת בן הזוג) לכן שנוי קטן של המשחקים אלו יכול להוסיף עניין רב לערב. במקום לשתות כוסית אלכוהול -  ללעוס מסטיק. נשמע פשוט, אבל אסור לזרוק את המסטיק הלעוס כך שאם את נוטה לטעיות יש מצב שתמצאי את עצמך לועסת במקביל 10 מסטיקים בפה. זה קצת אולי לא נעים אבל יכול לשעשע את האורחות האחרות.

עוד רעיונות למשחקים