אנחנו גם פה

משחקים והפעלות לנסיעה באוטובוס

אז יש אוטובוס, וכל המשפחה או הקבוצה נוסעת יחד, לחגוג בר מצווה בכותל, בדרך לחתונה של מישהו קרוב או סתם טיול משפחתי. הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם להעביר את הנסיעה בכיף.

מי יעביר ראשון?

תחרות פשוטה. מנחה המשחק נותן לשני הנוסעים שיושבים במושבים הראשונים חפץ כל שהוא. כעת יש תחרות בין שני טורי המושבים. כל טור צריך להעביר את החפץ מתחילת הטור ועוד סופו ובחזרה. הטור שהספיק לעשות זאת ראשון מנצח. כמובן שאסור לדלג על מושבים או לקום מהמקום.

מי הראשון שמביא לי...

תחרות בין שני טורים. מנחה המשחק מבקש שיביאו לו חפץ מסוים, לדוגמה: שעון. כעת כל טור צריך להיות הראשון שמוצא את החפץ ומעביר למנחה. כמובן שאסור לקום מהמקום ואת החפץ יש להעביר ממושב למושב. אפשר להתחיל בחפצים פשוטים וקלים (שעון, גרב, תיק) ולהתקדם לדברים מצויים פחות כמו מסרק, ג'ל לשיער וכו'. אפשר גם לבקש דברים מופשטים: הטור הראשון שמביא לי אהבה...

חוקי ההסתדרות:

התסדרות במושבים על פי סדר מסויים. תחרות בין שני טורי המושבים. המנחה קובע חוק על פיו מסתדרים לדוגמה: מהנמוך לגבוה, מהמבוגר לצעיר, וכו'. הטור שמסתדר ראשון במושבים על פי הסדר שנקבע הוא המנצח. ושוב, אפשר ואף רצוי להכניס הומור למשחק (תלוי ברמת הפתיחות של הקבוצה וההכרות של אחד עם השני): להסתדר מהאיש הכי מצחיק להכי דכאוני, לפי סדר מספר בית בו אתה גר וכו'..

קריוקי

משחק לאוטובוס - קריוקי
קריוקי – מתבקש. הזמינו את אלו שאוהבים במה אצלכם בקבוצה, תנווט להם מיקרופון ומוזיקת רקע וקדימה – חגיגה. כמו שאפשר להפוך את העניין לתחרות לקבוע צוות שופטים שינקד על פי קריטריונים כמו: תנועה, איכות זמרה, יכולת לסחוף קהל, תוספות הומור וכו'...

חידות

מכינים חידות רצוי כאלו שקשורות למקומות שעובר מסלול הנסיעה. המנחה ישתמש במיקרופון כדי לאתגר את הקהל. אפשר גם חידות כלליות לדרך: כמה קילומטר? כמה זמן תארך הנסיעה, כמה רמזורים יהיו לנו בדרך? מה שם נהג האוטובוס וכו' (שימו לב, יש תמיד את המתחכמים שישתמשו בוויז...)
קבוצתית ואם כבר חידות, אין כמו טריוויה. משחק הבית של האתר: טריוויה אישית, מתאים במיוחד לנסיעה באוטובוס..

התמונה היפה מהנסיעה

משחק - תמונה יפה
פותחים קבוצת וואטסאפ לכל הנוסעים. מבקשים מהם לצלם תמונה מהדרך, צוות שופטים שנקבע מראש מנקד והתמונה בעלת הניקוד הגבוה ביותר מנצחת. כמובן שאפשר להוסיף חוקים לתמונה כדי שיהיה מעניין יותר (חייב להופיע בתמונה אדם אחד לפחות עם פרצוף מוזר, התמונה צריכה להיות מצולמת מזווית לא רגילה וכו'..)

עוד רעיונות למשחקים