אנחנו גם פה

מתנות מקוריות לגבר וגם לאשה

מתנה גם לגבר וגם לאשה?

איפה נשמע דבר כזה? כאן. מה באמת ההבדל בין מתנה לגבר למתנה לאשה? בסופו של דבר כולנו אנשים.... אז יהיו מי שיאמרו שאלו אוהבים גאדטים וכלי עבודה ואלו נמשכות יותר דווקא לבגדים ומוצרי טיפוח, אבל בסיס המתנה הקבלה של משהו מפתיע, המחשבה שמישהו חשב עליך והשקיע זמן, זה מה שמחמם את הלב... וזה לא

תיבת המשאלות - מתנה מקורית ומפתיעה

תיבת המשאלות: הרעיון פשוט, הביצוע תלוי בכם. מכינים את כוכבי המשאלות, זה יכול להיות כוכבים מעץ שקונים בחנויות היצירה השונות או אפילו מדפי נייר שאתם חתכתם, ובואו לא נתקטנן אם ממש קשה לכם אפשר לקרוא לזה דפי משאלות ולקחת דפים צבעוניים רגילים, בכל מקרה על כל כוכב רושמים משאלות איחולים שמתאימים למי שיקבל את המתנה. רצוי שאלה יהיו משאלות קטנות, כאלו שיכולות להתגשם בלי מאמץ מיוחד במהלך היום. את כל הכוכבים מכניסים לתיבה, עוטפים יפה והופ יש לנו מתנה. כל שנותר לחתן או כלת השמחה לפתוח את התיבה בהתרגשות, ובכל יום לקחת כוכב אחד ולנסות להגשים את המשאלה שבו או סתם, לפתוח ולחייך.
-

קופונים של אהבה

אחת המתנות שאנשים תמיד ישמחו לקבל היא פינוק. אז כדי לארוז אותה בצורה מעניינת אפשר להכין קופונים של אהבה. הכינו רשימה של דברים שאתם מוכנים להעניק לבן או בת הזוג שלכם, רישמו אותם על קופונים, עטפו יפה והגישו לבעל או בעלת השמחה. כעת כל שנותר להם כאשר חשקה נפשם לבחור מתוך אחד הקופונים ולממש אותם אצלכם כמובן. דימו לב מנסיון ממולץ להוסיף תאריך תפוגה אחרת אפשר להגרר למצבים לא נעימים.
רעיונות למתנות פינוק:
  • ארוחת בוקר למיטה
  • לשטוף כלים
  • מסאז' מפנק
  • להוריד את הזבל
  • וכמובן, כיד הדמיון הויכולת הטובה שלכם...
קופון של אהבה

פאזל - המתנה שמצריכה עבודה זוגית

זה נכון שיש לפעמים נטייה לקנות מתנה את מה שאתה היית רוצה לעצמך, וזה גם נכון שיהיו שיחשבו שפזל זה לילדים, אבל פאזל מזמן עבודה זוגית נפלאה, אם רק תרשו לעצמכם לצאת קצת מההגדרות. הפתיעו את בן הזוג בתמונה עם הרבה חלקים, הכינו שולחן ייעודי לעניין וקדימה... כל יום עובדים יחד חצי שעה-שעה, וזה יהיה בעצם הדייט שלכם - המתנה האמיתית. תהיו מופתעים לדעת כמה שיחות ועניין תגלו תוך כדי ניסיון להתאים חלקים לפי צבע או צורת חיתוך. בהצלחה
פזל מתנה

מתנה לגבר ומתנה לאישה

מתנה שפשוט נועדה להזכיר לכם בדרך מקורית איך לשמור על הזוגיות. לכן, היא מתאימה גם כמתנה לגבר או לאשיה ובכלל לכל זוג. הרעין פשוט עד כדי כאב, לוקחים לוח שנה וכותבים בתאריכים שונים משימות שהיית שמח להעניק לבן הזוג או בת הזוג. זהו. עכשיו רק נישאר לבצע ולשמח את בת הזוג.
לוח שנה במתנה

עוד רעיונות למשחקים