אנחנו גם פה

מעורר השראה

משפטים מעוררי השראה

כן האינטרנט מלא בהם, אבל לפעמים צריך להתאמץ קצת יותר מהרגיל ולמצוא את אותם משפטים מעוררי השראה שיכולים באמת לגרום לך רגע לעצור , לחשוב, אולי אפילו לחייך בהשלמה ואולי, לעורר את היצירתיות שלך למשהו חדש.
אז הנה, אחרי נבירה לא ארוכה, משפטים מעוררי השראה . בדרך כלל לקרוא שלל משפטים ברשימה אחת מוריד את הערך של כל משפט. אבל עדיין לא מצאנו דרך מלהעביר לכם את המשפטים אחד אחד. אז תקראו לאט... ואם לא תמיד תוכלו להוריד את האפלקציה הזו: השראה
בכל מקרה, למה כל זה במחלקת מתנות? כי תמיד אפשר לכתוב משפט יפה על פתק ולתת לאדם שאוהבים.

השראה כללית

יש אנשים שמרגישים את הגשם, אחרים סתם נרטבים אמר בוב מארלי, ההשערה שלנו שהמשפט צמח לו ביום בו מצא עצמו תחת גשם שוטף מבלי שתכנן. בקיצור, שכנע עצמו להשלים עם המצב.
רוב האנשים עובדים מספיק כדי שלא יפטרו אותם ומקבלים משכורת שמספיקה להם כדי לא להתפטר אמר ג'ורג קרלין וצדק בכל מילה. כן, כמובן שהכוונה לא אלכם, אתם מיוחדים, ושנים, הוא התכוונן לאנשים אחרים
השראה בתמונה
אתה גדל באמת ביום בו אתה מצליח לצחוק על עצמך אמרה אתל ברימור ולנו לא נותר אלא להסכים איתה, נסו את זה מידי פעם, שחררו את ההדיקות והמצוינות ותרשו לעצמכם לצחוק קצת. על עצמכם.
אנשים אולי לא יאהבו את זה שאתה שונה ואולי לא חי לפי כל חוקי החברה שהם מכירים, אבל עמוק בלב הם היו רוצים את האומץ שיש לך לחיות בדרך שלך הודיע קווין הארט לאומה, וזה נכון, השאלה היא כשאתה קורא את המשפט עם מי אתה מזדהה? זה שפועל בדרך שלו או זה שעמוק בלב מקנא באחרים? באיזה צד היית רוצה להיות?
תהיה פתוח לשיתוף פעולה. זו אולי נשמע כמו סיסמה ישנה אבל יכול להיות שלאנשים אחרים יש רעיונות טובים יותר משלך. מצא קבוצה של אנשים שיכולה לאתגר אותך ולעורר בך את השראה, בלה זמן איתם, זה יכול לשנות את חייך אמרה אמי פולר, והזכירה להן סיסמאות מבית הספר, הבעיה עם קלישאות, כמו המשפט הזה שהן לפעמים כל כך נכונות.

ומשהו פרקטי לחיים...

הבעיה עם מרוץ חולדות זה שגם אם אתה מנצח אתה עדיין נשאר חולדה ציינה לילי טומלין. והזכירה לי את כוחה של המילה פרופורציה או בשפתינו מידתיות.

עוד רעיונות למשחקים