אנחנו גם פה

שלוש אטרקציות מקוריות ליום גיבוש

היכן לחפש את האטרקציה?

יוצאים כולם יחד ליום גיבוש . קוראים לגוגל חברינו הטוב ושואלים אותו למגוון רעיונות של אטרקציות ליום גיבוש. גוגל לא עצלן ומעלה לנו רשימה ארוכה מאד של אטרקציות, חלקן כבר ניסינו, שמענו, מכירים: טיול ג'יפים, סדנת שוקולד, וכדומה ולחלקן ניחשף בפעם הראשונה: סדנת צחוק, משחק בסגנון "המירוץ למיליון" וכמובן טריוויה אישית.

האטרקציות שעוד לא שמעתם עליהם:

אז ליקטנו כאן שלוש אטרקציות שדלינו תוך חיפוש באינטרנט. בחיפוש באינטרנט רצינו להגיע לאטרקציות חדשות לכן עשינו מעשה שלא יעשה, בחרנו דווקא להתחיל לגלוש מדף התוצאות העשירי של גוגל ולא מהראשון שם בעצם כל האטרקציות מוכרות ומקודמות בצורה מקצועית. ושם אחרי הדף העשירי גילינו כמה תגליות מעניינות:

גיבוש על כדור פורח

לאנשים שאין להם בעיה עם גבהים ומוכנים לחוות דברים חדשים, גיבוש קבוצה דרך טיסה בכדור פורח נראית לי חוויה ייחודית של פעם בחיים. מלבד הנוף הנפלא, המבט מלמעלה וההתרגשות הטבעית, יכולה טיסה בכדור פורח לספק רגעים משעשעים שבוודאי לא ישכחו בקלות. מצורף קישור שמצאתי: טיסה בכדור פורח
תאטרון פלייבק תאטרון פלייבק תאטרון פלייבק הינו בעצם סוג של מופע אלתור, החומרים לקוחים והקהל עצמו כאשר השחקנים ממחיזים ומאלתרים סימולטנית את סיפורי המשתתפים להצגות קצרות על הבמה. התאטרון מתאים למגוון רחב של קבוצות, לרוב הוא יערך בצורה אינטימית כך שיהי קשר ישיר בין הקהל לבין השחקנים. .

משחקים של פעם

הפעלה פשוטה, זולה בתנועה שלא מצריכה מדריך או תשלום מיוחד. היזכרו לכם במשחקים שאתם נהגתם לשחק בזמן הילדות שלכם: מחניים, קלאס, גומי, 5 אבנים, חיי שרה ועוד. עכשיו הכינו את האביזרים המתאימים לכל משחק. פזרו אותם במרחב ותנו לחברים לחזור למחוזות הילדות שלהם ולשחק במשחקים הישנים והטובים של פעם לפני עידן המשחק.

עוד רעיונות למשחקים