אנחנו גם פה

סיכום חוויות יום גיבוש

יום גיבוש - התחלה והתכנסות

יום גיבוש ל-20 אנשים, חברה קטנה. היה מוצלח ביותר. התחלה: יציאה מתל אביב לכיוון גבעת עדה והתכנסות במקום בשם "במרכז". כבר מהכניסה לחצר מצליחים להרגיש את האווירה המיוחדת השוררת במקום, עם הכניסה למקום עצמו, המוזיקה הריחות העדינים וכמובן הנוף הנשקף מחצר המקום עושים את שלהם ואתה מצליח להתנתק ולנחות בנחיתה רכה ליום הגיבוש.

טיול ג'יפים

הוגשה לנו אחרות בוקר קלילה, מיצים טבעיים וכריכים, לאחריה התחלקנו לקבוצות ויצאנו לטיול ג'יפים באזור. הטיול היה בדיוק מה שרצינו – רגעו. לא היה עניין של תחרות ולא ממד של לחץ. הנהגים-מדריכים המקסימים שהם גם מורי דרך לקחו אותנו לסיבוב בן שעתיים באזור. זכינו לשמוע סיפורים על צמחים, אנשים, קצת היסטוריה והכל באווירה מאד רגועה.

מופע תאטרון

לאחר טיול הג'יפים חזרנו ל"במרכז". יש עניין חזק בחזרה למקום מוכר, גם אם הכרת אותו רק למספר דקות בבוקר. האווירה היתה נינוחה, ולאחר שתיה קלה הוזמנו למופע של תאטרון פלייבק. תאטרון פלייבק למי שלא מכיר – מופע שמבוסס על אלתור, כאשר רוב החומרים שאובים מחוויות של הקהל. יש משהו מאד אינטימי בכך ששחקן עומד בדיוק מטר ממך, בלי במה ומציג. לאחר שבירת הקרח והתגברות על המבוכה הקלילה, נמצא האמיצים הראשונים שהיו מוכנים לחלוק חוויות עם השחקנים כדי שאלו יהפכו זאת למופע מצחיק משעשע וגם מרגש.

משחק טריוויה קבוצתי

אחרי המופע שהיה מוצלח זכינו לאתנחתא קלה ולאחריה ארוחת צהריים מזינה ובריאה. בזמן ארוחת הצהריים קיבלנו קישור לטלפון שלנו עם המשחק "טריוויה אישית", הרעיון מוצלח ביותר, שאלות עלינו, על חיי המשרד, על הומור הפרטי שלנו וגם כמה פרטי טריוויה כלליים על החברה. תוך דקות התחלקנו לקבוצות והחלה תחרות בריאה בין כולנו מי יגיע למקום הראשון. משחק הטריוויה התאים לשעת הצהריים, בה היינו צריכים לנוח ועורר עניי רב.

סדנת שוקולד וחזרה הביתה

לבסוף קינחנו בסדנת שוקולד. בה גם למדנו קצת על מקורות השוקולד, זכינו לטעום ממנו וכמובן להכין בעצמנו מבחר שוקולדים טעימים אותם כל אחד ואחת יכלו לקחת הביתה. זהו, לסיכום. המקום עצמו היה מאד נעים ומזמין, עצם הרעיון שהיום היה רגעו, בלי לחץ אפשר לנו באמת להכיר קצת אחד את השנייה המשחק "טריוויה אישית" הייתה הבקרה בפני עצמה. חזרנו כמובן, עייפים ומאד מרוצים.

עוד רעיונות למשחקים