אנחנו גם פה

שלוש רעיונות למסיבת רווקות

רעיון מקורי שווה השקעה

קיבצנו כאן שלושה רעיונות שיכולים לתת תוספת למסיבת הרווקות שלכן. אז לפני שמתחילים עם משחקי חברה או אחריהן, הפתיעו את האורחות בצורה קצת אחרת. כמובן, שלרעיונות אלו נדרשת השקעה של זמן מצד מארגנת המסיבה וגם גיוס כישרונות מבין האחרות אם זה באפייה , עיצוב או סתם תוספות של רעיונות מקוריים.

עוגיות שובבות

נדרש כאן כישרון של אפיה, אבל כשראינו את צורת העוגיות, קשה היה להתעלם, אז הנה רעיון משעשע וחינניי של עוגיות למסיבת רווקות. בקישור תוכלו למצוא הסבר מפורט יותר למתכון, אבל בעקרון כל מה שנדרש זה ידע בסיסי באפיית עוגיות, כשרון בפיסול, וקישוט העוגיה כפי שנראה בתמונה.
עוגיות למסיבת רווקות
עוגיות למסיבת רווקות

חולצות למסיבה

כן, כולנו אוהבים לקבוע לעצמו מה ללבוש אבל זה יכול להיות נחמד ומגבש להדפיס חולצה לכלה המיועדת איתה תסתובב כל הערב. כמובן שהשמיים הם הגבול מבחינת יצירתיות. אם גרים בקרבת רחוב ראשי בו מסתובבים אנשים אפשר להפוך למשחק. להדפיס כל מיני משפטים עם רעיונות על החולצות  וכולם צריכות להסתובב עם החולצות ברחוב. כמובן שיש גם משהו מאחד בכך שכולן לובשות את אותן חולצות. 
  • רעיונות למשפטים:
  • רווקה לעוד דקה
  • עוד לא ירדה החולצה? – תנו לי עוד אלכוהול
  • משכו לי בבקשה ב... (תמלאו לבד)
  • עדיין רווקה...
  • מסיבת רווקות טלי – 2013

חולצות למסיבת רווקות

אלבום תמונות אישי

יש לא מעט אתרים בהם תוכלו להכין אלבום דיגיטלי מודפס. העלות בדרך כלל מסביבות 200 ש"ח. ההשקעה הגדולה יותר היא הזמן: איסוף התמונות (בייחוד כשהמארגנת לא מכירה את כל משתתפות האירוע) ועיצוב האלבום. אבל התוצאה יכולה לרגש, נשארת תמיד, וגם יכולה להצחיק כי הרי זהו אלבום לא רשמי כך שאפשר לשרבב תמונות "לא רשמיות" אלבום למסיבת רווקות

עוד רעיונות למשחקים