אנחנו גם פה

משחקים מלכלכים למסיבת רווקות

משחקי חברה למסיבת רווקות

מסיבת רווקות בפתח, כל הבנות לבושות יפה, מצפות לערב עם סקסולוגית או משהו בסגנון שלא מצריך מאמץ. אז זה הזמן להפתיע אותן. אין דרך אחרת. משחקים למסיבת רווקות יעוררו את האורות שלכן ויגרמו להן  לקום מהמקום, להתחיל לשחק במשחקי חברה  ואולי גם להתלכלך... וגם ללכלכך, כדאי שמארגנת המסיבה תיקח זאת בחשבון.

רולטת ביצים

מכינים קערה עם ביצים. כל הביצים קשות פרט לאחת. כל המשתתפות מתבקשות לקחת ביצה אחת. בהינתן האות כולן דופקות את הביצה במצח. כמובן, מי שקיבלה את הביצה הרכה תחווה את המשחק בצורה שונה משאר המשתתפות. את הביצים אפשר לאכול אחר כך (חבל לבזבז אוכל יקר)

מי מאכיל אותי?

מעמידים שולחן ומחלקים אותו לשלוש. על כל חלק מונחים מוצרי מזון (רצוי כמה שיותר מלכלכים) קצפת, מלפפון, וכדומה. מבחינת הטעם תלוי בכם כמה אתם רוצים להתעלל באורחות. מחלקים את הבנות לזוגות.  כל בת זוג ראשון עומדת מול החלק שלה בשולחן ומעבירה ידיה לאחור. בת הזוג שלה עומדת מאחוריה ומעבירה את ידיה קדימה. כך שידיה של השניה הופכות להיות ידיה של הראשונה.  על בת הזוג השניה בעזרת ידיה להאכיל את בת הזוג הראשונה. שימו לב, לבת הזוג השניה אסור להציץ בשולחן. התוצאה משעשעת ומלכלכת

גילוח בלונים

משחק פשוט ומהנה שמראה לבנות כמה קשים חייו של הגבר המודרני שצריך להתגלח כל בוקר. מעמידים מספר בלוני הליום, אפשר לקשור אותם לכיסאות או משהו אחר. כל בלון מצפים בהרבה מאד קצף גילוח. כעת, המשימה של הבנות פשוטה, להצליח להוריד את כל הקצף שמהבלון בעזרת סכין גילוח, מבלי שהבלון יתפוצץ. הראשונה שמצליחה מנצחת בתחרות.

עוגייה על המצח

הרעיון מאד פשוט, ומי שיש לה יכולת הבעה טובות אולי תנצח במשחק זה. מניחים עוגיית שוקולד על מצחה של המשתתפת התמימה. כעת היא צריכה להעביר את העוגייה מהמצח לפה שלה מבלי שהעוגייה תיפול לרצפה ומבלי להשתמש בידיים. זהו משחק שמעבר למיומנות הבסיסית של שליטה במצח מצריך גם יכולת לאוכל עוגיות

עוד רעיונות למשחקים