אנחנו גם פה

רעיונות של סרטים למסיבת רווקות

סרטים למסיבת רווקות

הכנת סרט  תלויה כמובן בזמן וברמת ההשקעה שעומדת לרשותכם ובעיקר ברמת המקוריות שאתם יכולים לייצר. כיום, מלבד היכולת לצלם ישנם אתרים שמאפשרים לך להכין סרט אישי קצר מבלי לצאת מהבית.  אז אחרי ששחקתם במשחקים ושתיתם תעשו עוד הפתעה קטנה לכלה, הושיבו אותה מול המסך והציגו לה בגאווה את הסרט שהכנתן עבורה.

הרעיונות הרגילים

צילום בני המשפחה וחברים מברכים את הכלה המיועדת – עוברים במשך כמה ימים בין כל היקירים ומבקשים להקליט ברכה. יש כאלו שבקלות זה יצא להם ויש כאלו שתצטרכו לעזור להם קצת ולדובב אותם. אם תרצו להוסיף פלפל קצת לסרטון הכינו רשימת שאלות קצרה ומבלבלת לאורחים כדי שיהיו כמה רגעים קומיים, בכל זאת מסיבת רווקות...
מצגת עם תמונות ילדות של הכלה עד לרגע זה – הרעיון הרגיל של איסוף תמונות ילדות, רצוי בסגנון פוטו רצח והבאתם לכדי מצגת מכוננת שתעלה אצל הכמה תגובות שנעות בין: "יו.. ככה נראי?" ל- "איפה בכלל מצאתם את התמונה הזו???"
לצלם את המסיבה עצמה - ככה בשביל שתהיה מזכרת. ואם לצלם משעמם אתכן הנה מבחר רעיונות למסיבת רווקות שיהפכו את הסרט שלכם למעניין יותר

רעיונות קצת יותר מתקדמים

מצלמה נסתרת: דבר ראשון, זה צריך להיות בטעם טוב ולא פוגע.  יש הרבה מאד מתיחות מצולמות קלות להכנה שרצות ברשת . יש כאלו שמשקעים בהפקה אנו דווקא בחרנו להביא לכם את הדוגמה הפשוטה ביותר: להבהיל בדרך הישנה והטובה.
אז חפשו רעיון מקורי, הכינו את המצלמה וקדימה...
עוד רעיונות:
  • צילום חיקויים של הכלה,
  • איך הכלה מתנהגת, חושבת, נראית לפני החתונה ואיך אחרי
  • היכן תהיה הכלה  ומה תעשה בעוד 10 שנים

סרטוני אנימציה

מי שרוצה סרט קצת מושקע יותר למסיבת הרווקות יכול למצוא ברשת מספר אתרים שמספקים אפשרות ליצירת אנימיציה (לפעמים כולל תמונות של הכלה)
בחינם ובקלות. הנה דוגמה לשני אתרים שכאלו:
:אתרים אונליין ליצירת סרטים אישיים מצחיקים http://www.jibjab.com
- אתר מדליק בו תוכלו ליצור ממש וידאו מושקע ומציק במספר דקות. באתר יש מבחר תבניות של סרטוני וידאו משעשעים לבחירה, כל שעליכם לעשות לאחר שבחרתם את הסרטון זה להעלות תמונה של הכלה המיועדת והתוצאה מיידית ומצחיקה.


 אתר ליצירת סרטנם מונפשים בקלות - http://goanimate.com

דרך קלה להכין סרטון מונפש בקלות. באתר זה תוכלו לבחור סצנה, דמויות, תוכלו להקליט את מה שהדמויות אומרות ולפרסם את התוצאה.
והנה לדוגמה סרטון בעברית שגם מסביר.
לכו עם הדמיון והיצירתיות: תוכלו לעצור סרט על הפגישה הראשונה של הכלה עם החתן המיועד, חיי היום יום של הרווקה וכדומה.






עוד רעיונות למשחקים