אנחנו גם פה

משחקים למשרד

גם עובדים וגם משחקים

זמן העבודה במשרד, ישיבה ממושכת ובהייה במסך גורמים לנו לעיתים סוג של ניוון בלתי מודע , רצוי מידי פעם לשבור את השגרה במשחקים פשוטים וקלילים שייצרו הנאה, שמחה ומפגש בין האנשים היושבים במשרד. הנה כמה רעיונות למשחקים קלילים שלא נדרשים להכנה מיוחדת רק לרצון לגוון קצת את העבודה ולהוסיף צבע לחיי המשרד.
משחקים אלו ניתן לשחק במשרד אבל יש כאן גם רעיונות שיכולים להתאים לערב חברתי, משחקים ליום הולדת או כל הזדמנות שיש חבורת אנשים שמחפשים עניין 

שואל משואל פטור

בזמן הבוקר, כל אחד בזמנו החופשי בוחר משרד אחד ממנו הוא מפלח ,גונב, שואל מכשיר משרדי אחד. את המכשיר הוא צריך להניח בחדר האוכל או חדר מפגש  של כולם מבלי שאף אחד יבחין בו. בזמן המפגש של כולם (לרוב הפסקת צהריים) על כל אחד לזהות את הפריט שלו ולנחש מי שאל ממנו את אותו הפריט. כפיים למנחשים נכונה.

סדר שיהיה כאן

שלח בתפוצה כללית לכל אנשים המשרד 10 אותיות שבחרת בצורה אקראית. על כל אחד מהמשתתפים לשלוח לך את המשפט ההגיוני הארוך ביותר שניתן להפיק מהאותיות. אל תשכח לרשום בנושא המייל: הפסקה. כולם לקחת הפסקה עכשיו!

מדוע? ככה!

חלק את המשתתפים לשני קבוצות. בקש מקבוצה א' (בזמנם החופשי, לא רוצים לפגוע בפריון העבודה) לכתוב שאלה שמתחילה במילה "מדוע". בקש מהקבוצה השנייה לכתוב תשובה שמתחילה המילים "בגלל ש.." כעת בזמן הפקת האוכל ,  הצורה אחראית כל אחד מהקבוצה הראשונה מקריא את השאלה שלו ומקבל תשובה אקרית מהקבוצה השנייה. התוצאה לרוב – משעשעת.

קליעה למטרה

כל מה שצריך זה נייר מקומט, פח במרחק סביר וכשרון קליעה בסיסי. לכל אחד מהמשתתפים או המשתתפות 3 ניסיונות לקלוע את כדור הנייר המקומט לפח. כמובן שאפשר להקשות ולהרחיק את הפח אם הצוות מאד כשרוני.

משחק השאיפות

המשתתפים עומדים כשבפיהם קשית שתייה בשורה מול שולחן, על השולחן מול כל משתתף מונחים כדורי צמר גפן או לחלופין כוס חד פעמית קלה. המטרה: בהישמע אות הפתיחה, על כל משתתף לנשוף לקשית ובכך להרחיק את כדור צמר גפן שלו עד שיגיע לקצה השולחן. המנצח: זה שהגיע ראשון לקצה השולחן.

זום במשרד

צלם מקום מסוים במשרד מקרוב, כך שלא ממש קל לזהות אותו. כעת שלח לכל המשתתפים ברשימת התפוצה עם התמונה. מי שמזהה ראשון את האתר מקבל פרס. (הפרס לפי תקציב קופה קטנה...)

טריוויה

הדרך הכי מקורית להכיר את כל באי המשרד. כותבים שאלות, עם קצת הומור, קצת ידע על העבודה והמשרד, קצת פרטי טריוויה על החיים האישיים של כל אחד מהעובדים - וקדימה , בודקים מיהו הידען או הידענית הכי גדולים במשרד. כדי לעשות את זה בצורה מעודכנת יותר, בדקו את טריוויה אישית, כאן המשתתפים יוכלו לענות על השאלות שלכם דרך הסלולר שלהם. בהצלחה.

עוד רעיונות למשחקים