אנחנו גם פה

4 רעיונות של פעילויות גיבוש בחינם

עשה זאת בעצמך: פעילויות גיבוש

בחר רעיונות קלים ופשוטים ליישום לפעילות מגבשת שלא מצריכה הוצאה ניכרת ואפשרית מבחינה תקציבית. כל שצריך כאן הוא יוזמה ורצון אמיתי ליצור אינטראקציה מחוץ לסביבת העבודה היום יומית. לפעמים דווקא הפשטות והאינטימיות כאשר כל אחד תורם מעצמו להצלחת היום גורמים לחברי הקבוצה להכיר אחד את השני מזווית אחרת ושונה ממה שהם רגילים בעבודה השוטפת.

פעילות התנדבותית

פעולה התנדבותית שבאה מהלב מאפשרת לבן האדם לעזור לאחרים ולהרגיש סיפוק מהיכולת שלו לתת לאחר, קל וחומר כאשר קבוצת אנשים יחד נרתמת לעזור או להתנדב בתחום מסוים. התמיכה הקבוצתית והעידוד משכיחים מאיתנו תירוצים ישנים (אני רוצה להתנדב רק אין לי זמן...) כמו כן רצוי לבדוק כמובן שהפעולה ההתנדבותית מקובלת על כולם.
רוח טובה מפעילה מערך שמתווך בין ארגונים הזקוקים למתנדבים לבין ארגונים שרוצים להתנדב (גם יחידים) ולכן אם בחרתם בפעילות כזו חד פעימת או מתמשכת זה המקום להתחיל ולברר היכן האפשרות שהכי מתאימה לקבוצה שלכם.

ארוחת בוקר משותפת

לכל אחד יש אתה מאכל שלו, את הקטע שלו שהוא יודע לעשות הכי טוב במטבח, אז זו ההזדמנות לחשוף את השף הנסתר שבך. מכינים רשימה וכל אחד כותב מה הוא יכול להביא (חשוב לעשות תיאום כדי שלא כולם יביאו שתייה...) כמובן שלא כולם רואים את המטבח כמקור הכוח שלהם, אז הם יכולים להביא שתייה. וגם, זה לא חייב להפוך ליום בישול ארוך. אפשר להכין ארוחה קלילה:  גבינה, לחם מעניין, שתייה מיוחדת.. ויש לכם התחלה מעניינת לבוקר. והכי חשוב:;אוכלים כולם יחד בלי לחץ.

משחקי גיבוש

גיבוש על דרך המשחק הינה פעילות שתמיד מצליחה לעורר את הילד שבנו ומחזירה אותנו אחורה למה שלפעמים הספקנו לשכוח. משחק. פשוט. אתגר קבוצתי, הצלחה אישית, ניצחון הפסד, הכל שם. בלי הסברים פשוט לשחק וליהנות יחד. כמובן שלא כולם אוהבים לשחק במשחקים שכאלו אבל מניסיון, אחרי שהמשחק מתחיל הם אלו שהכי נכנסים לתוך זה. אז הנה רשימת עוד משחקי גיבוש להנאתכם.

צפייה בסרט

אפשר כמובן ללכת יחד לקולנוע, אבל אמרנו כאן שהפעילות צריכה להיות חינם. אז פשוט קובעים אצל מישהו בבית ורואים סרט יחד. עם כל התוספות מסביב – פופקורן או לחילופין ירקות. את הסרט אפשר לבחור באמצעות הצבעה דמוקרטית או באמצעות הגרלה. בכל מקרה, אם כבר אתם יושבים יחד סביב שולחן, הנה כמה רעיות למשחקים שיכולים לעניין אתכם עד שהסרט יטען...

טריוויה אישית - המשחק שיפתיע את החברים שלכם

בעידן בו כל אחד אחד מחזיק בטלפון חכם הופך המשחק טריוויה למשהו מהנה ומשעשע הרעיון פשוט: כותבים שאלות על כל חברי הקבוצה. מזינים אותם למערכת והופ! כולם יכולים לענות על השאלות דרך הטלפון הסלולרי שלהם. משחק מהנה - טריוויה אישית

עוד רעיונות למשחקים