אנחנו גם פה

פעילות גיבוש לצוות – מפגש של כיף

גיבוש צוות

מארגנים ערב צוות או מפגש גיבוש של חברי העבודה, בין אם זה במשרד , בבית של אחד העובדים או במקום חיצוני, כדאי שתהיה גם תוכנית אמנותית שתקרב ין הלבבות הפועלות. והדרך הטובה ביותר לגיבוש היא: משחקי גיבוש. השניה זה להתלונן יחד על דברים מעצבנים בעבודה. אז הנה כמה רעיונות שמשלבים את שני הנושאים ויגבשו לכם את צוות החלומות שלכם.

קולעים ונהנים

קח שני כיסאות והעמד אותם במרחק של כמה מטרים אחד מהשני. על כל כיסא הנח קערת פלסטיק. בכל קערה ריקה . ישנם שני מתחרים שעומדים כל אחד מאחורי כיסא. לכל מתחרה קבוצה מאחוריו, כל קבוצה מקבלת 10 כדורי פינג-פונג או כדורים רכים אחרים. אם זה יפגע בטעות במתחרים שלא יכאב). על הקבוצה לעודד את המתחרה שלה ולתת לו כדור מתי שיבקש. המתחרים עם כיסויי עיניים. מרגע שנשמע האות לתחילת המשחק כל מתחרה ינסה לקלוע לקערה הריקה שעומדת מולו. כשנגמר הזמן, סופרים את כמות הכדורים של כל מתחרה. כמובן, המתחרה עם מספר הקליות הגבוהה יותר ניצח בתחרות.

מה מעצבן אותך בעבודה?

משחק צוות
משחק שדומה לארץ עיר בגרסה קצת שונה. כל משתתף מקבל נייר וכלי כתיבה. על הנייר בצורה אנכית כל משתתף כותב את סדר האותיות מא' ועד ת'. לאחר מכן המנחה מבקש מכל אחד לחשוב מה מעצבן אותו בעבודה שלו. כעת על אחד מהמשתתפים למצוא לכל האותיות מילה או משפט קצר שנפתח באותה האות. לדוגמה: א' – האיש של המשרד. ב' – ביסקוויטים שחסר תמיד וכו'...

לחתוך שווה בשווה

חלקו לכל קבוצה חוט. המשימה פשוטה: כל קבוצה צריכה לחלק את החוט לחלקים שווים כמספר חברי הקבוצה. הקושי: רק לאחד מחברי הקבוצה מותר להשתמש במספרים. השימוש בידיים אסור לשאר חברי הקבוצה והם צריכים למצוא דרכים יצירתיות אחרות להשתמש בגופם כדי לחתוך את החבל לחלקים שווים.

כמה זה עולה?

משחק גיבוש
משחק לאנשים שאוהבים מספרים. המטרה פשוטה: לנסות לדעת בקרוב כמה מוצרים שונים עולים. המנחה מכין מבעוד מועד מוצרים או תמונות שלמוצרים שונים (זה יכול להיות מלחם פשוט ועד מכונית יוקרה). הוא מציג זאת לקהל ומבקש הערכת מחיר. מי מהמשתתפים קלע הכי קרוב למחיר האמיתי מקבל נקודה. מנצח הוא זה שזה במירב הנקודות והפרס הוא כמובן דירת היוקרה... (או לפחות התמונה שלה).

עוד רעיונות למשחקים