אנחנו גם פה

רעיונות לפעילות בת מצווה - אם ובת

רוצה לחזק את הקשר עם הבת? מחפשת פעילויות בת מצווה כי את חושבת שזה זמן סימלי לצבור חוויה משותפת יחד לכל החיים? או אולי סתם גולשת באינטרנט כדי להעביר את הזמן והגעת לכאן? בכל מקרה, אספנו כאן מספר רעיונות לפעילות משותפת של אם ובת.

ספורט ביחד.

פעילות ספורט לבת מצווה
הבת אוהבת לרכב על אופניים, האם משחקת בערבים כדורגל או מתאמנת לחצי מרתון, כל אחת מביאה את הספורט שהיא אוהבת ויחד עם השנייה נהנים ממנו. דרך הזיעה, המאמץ, האדרנלין אפשר לקבל חוויה משותפת בלתי נשכחת (וגם שרירים תפוסים אם שכחתם לעשות מתיחות בסוף)

בישול ארוחה יחד

חיבור דרך אוכל יכול לגלות לעצמכם דברים נפלאים. אז גם אם אתן לא הבשלניות הכי גדולות, בחרו מתכון מעניין (זה יכול להיות הכנת גלידה יחד ועד עוף עם נגיעות כמהין...) העיקר שזה יהיה מתכון שאף אחת מכן לא הכינה מעולם. כך תהיו שתיכן תלמידות בצורה שווה בפעילות שבסופה אם לא תשרפו את העוגה תוכלו ללקק את האצבעות.

יצירה לבית ביחד

אם אתם גרות יחדיו תחת אותה קורת גג תוכלו לתפוס לכם ערב או אחר הצהריים של יצירה יחד, איזשהו פריט לבית ששתיכן תהינו ממנו. זה יכול להיות פריט שימושי או אומנות במיטבה. רעיונות ליצירה תוכלו למצוא למכביר ברשת. אפשר כמובן גם לקשור את זה לנושא בת המצווה שתבוא עלינו לטובה. לדוגמה: להכין יחד אלבום תמונות מעוצב עם תמונות משותפות שלכם + הסבר קטן ליד כל תמונה מה בדיוק קרה שם.

ללכת להופעה

הופעה ביחד
מוסיקה. חודרת לך ללב. אם אתם בעניין הזמינו את עצמכן לשתי הופעות. כל אחת בוחרת הופעה של זמר/זמרת להקה שהיתה מעוניינת לראות. (מי משלם? תלוי בכן) בכל מקרה, הופעה חיה יכולה לספק לכם חוויה מיוחדת וגם להכיר צדדים קצת אחרים של אחת את השנייה.

מחנאות (קמפינג)

סעו יחד לחופשה. כמובן תלוי תקציב אבל הרעיון מכוון יותר לקמפינג, מקום בו יש פחות הסחות דעת (בריכה, טלוויזיה אינטרנט וכו') צאו לטבע יחד עם אוהל וצידנית מלאה באוכל. (אפשר גם טלפון נייד לכל מקרה שלא יהיה...)

עוד רעיונות למשחקים